Back in shape

Jag känner mig inte alls i form, som faktiskt syns mycket på min kropp, fått tillbaka valkarna vid ryggen som jag hatat. På bilder ser jag kanske i form ut men de gäller att "suck it all in" haha! Men man kan heller inte hålla samma form året om, man går upp och ner och det gör inget, sålänge det bara handlar om några kilon. Jag har velat unna mig lite extra nu på sommaren, man har varit iväg och då är det lättare att äta annorlunda. Men nu har jag iaf börjat med mina striktare rutiner, hoppas jag klarar av det bara. Men när jag väl får orken tillbaka (fortfarande trött sen utgången), så kommer allt flyta på bättre :)
 

 
I don´t feel fit at all right now, so bloated and I gain some weight, maybe it doesnt shows in my pictures but I always suck it in haha, cause I really look pregnant if I don´t. You can´t be superfit all the time and its ok to gain a few kilo now and then. Expecially now in the summer I wanted to eat whatever I wanted. But now I've started my new diet and Im going to eat more strict, I hope! Lets see how it goes. Im still tired from our partynight haha!
 
 
 


Kommentarer
sussie

Jag tror bara att det är du själv som ser/känner att du inte är i superform. För mig är det bara ett bevis på att du inte är mer än människa. Vi alla har upp- och nergångar, och du är verkligen superduktig. Men huvudsaken är ju att du mår bra och trivs med dig själv

Svar: Tack så mkt, fast jag har dock mer valkar runt magen, men är även mkt vätska. Musklerna är väl kvar där under hoppar jag :P
Malin

2014-08-09 @ 18:51:23
Johanna

Men klart dina muskler är kvar! Tror nog att du bara skulle må bra av att ha en lite högre fettprocent i vardagen, du har ju nästan lika låg som när man skall tävla.. Inte mänskligt att orka gå runt med så låg hur länge som helst utan tror nog du får jobba lite på att tycka om dig själv fast man har en liten valk, det skall nog alla ha... :)

Svar: Ja vem vet, kanske är trött för jag tränar så mkt under lång tid och nu när kroppen väl är ifrån det så passar den på att återhämta sig och bara vill vila. Men får se hur jag känner mig imån, saknar träna :S
Malin

2014-08-09 @ 22:09:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0