Be proud

Vill bara skriva, att va inte rädda att va stolta över er själva!  Man måste inte visa det men va heller inte rädda för att visa att man är nöjd med sig själv. Det är ju väldigt tabu att visa det utan folk förväntar sig att man ska klaga på sina kroppar hela tiden. Det kommer alltid finnas saker man vill förbättra, jag har massor. Men fokusera på det ni är nöjda med istället, se på framstegen ni gjort och var ni kan komma. Är bara ni själva som kan påverka eran situation. Och om ni vill visa eran utveckling eller vad ni åstadkommit är det inte fel, använd det istället till att inspirera andra att de kan göra samma sak. Det är vad jag gör, jag har inga problem att visa min utveckling, det behöver inte va i en före och efterbild, utan kan även va bilder på min kropp. På HELA min kropp. Oavsett hur man ser ut ska det va lika rätt att posta bilder i bikini. Men det blir ju lätt så att har man större kurvor så blir det automatiskt mer sexuellt, om man har en -Akupa blir det ett helt annat intryck. Men stå för er själva och va stolta över era kroppar och former.
 

 
I just want to say, be proud of yourself and your bodies. You don´t need to show it but it isn´t wrong to show it either. Some people hate when others are happy with themselves, but it nothing wrong to love your body and show it. Use your progress to inspire others instead of hide. And if you're not happy with yourself you can change it, its only you who can make any different, nobody else. I have no problem to show my progress, it doesnt need to be in a before and after photo, people see my progress in every pic and in my bikinipics for example. And however you look like its okey to post pics on your body. Just because I have curves, big breast, people just dislike my photos if my breast is there, in the photo. But this is me and Im proud of my curves, my whole body. Im not going to cut of my curves because thats who I am and how I look like.
 


Kommentarer
Mariana

Mycket bra skrivet!
Jag läser din blogg flera gånger om dagem och älskar ditt sätt att inspirera.

Kram

Svar: Tusen tack!^^ ja de är bara att köra på sin grej! :)
Malin

2014-08-11 @ 17:20:24
Anonym

Hej! Har bara en fråga, tränade du först kondition för att gå ner i vikt och sedan fokusera på styrka (tex rumpa) alltså priotera du styrkan mest då? Hoppas du förstod hehe jätte bra blogg! :)

Svar: Hej!
Jag gick powerwalks/inlines/ lätt styrketräning av överkropp de första två månaderna så man va rätt öm efter förlossningen. Sen blev de nästan enbart styrketräning och de va då jag började förlora mkt i vikt. Så du behöver inte bara köra cardio för att förlora fett utan styrketräning är väldigt effektivt med :)
Malin

2014-08-11 @ 19:03:03
Anonym

Tack för svar ska prova det :)

2014-08-12 @ 10:22:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0