Before D day

Försökte ta lite foton lite snabbt igår innan Vincents första dag på förskolan, men nu är det inte lätt att fota längre haha, han kryper iväg hela tiden och vill åt kameran :P Har inte fotat han ordentligtpå 2 månader. Måste ha nån bild som vi ska hänga upp på hans plats på förskolan. Så alla bilder blev typ suddiga :S
 
Det gick iaf superbra, han grät ingenting och lekte en massa, han är rätt blyg och leker mest för sig själv, men snart kommer han ta för sig mer :) Ska va där 09.00-11.00 till torsdag sen tror jag han ska va där själv en stund :) 
En sak jag har stort problem med, är - hur får man på skor på barn? Jag har aldrig lyckats få på Vincent skor, som i dessa sneakers vi köpte, jag får inte i hälen längst ner hur jag än gör. Dessa va visst lite för stora, men jag har aldrig lyckats och han måste ju ha skor på sig. Får väl typ köpa sandaler eller nåt :S Han bara viker tårna och går lixom inte dra på.. Sen när man väl fått på de någorlunda så drar han av de
 
 

 
 
I tried to take some photos in Vincent yesterday before his first day at day care. But it isnt easy at all, he crawl away all the time haha! 
It went really good yesterday at daycare, he played alot with all the toys and didn´t cry at all. Im going to be there 09.00-11.00 am till thursday, and on friday he is going to be there alone without me :)
Sorry for the blurry pics, I hate my camera right now. Need a new one!
 
 
 
Vincents new clothes
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Josse

Låt honom stå upp när du tar på honom, då sträcker han ut foten naturligt. Min lilla dam böjer också ihop foten så fort hon kan när skorna ska på! Haha

2014-08-26 @ 14:30:39
URL: http://minbebis.com/blogg/joeeees
Emilie

Älskar köpa skor till mina barn men blir besviken varje gång på kvalitén!! Så ville bara tipsa om superfits skor riktigt bra köper alltid på hösten ett par gympaskor som är vattentäta o ett par vinterkängor :) tips om bra overall är reimas super kvalité o håller smutsen går att torka av!! Felet många gör är att de köper på hm eller lindex och behöver oftast två o då är man upp i priset av en lite dyrare!! Lycka till hoppas han kommer trivas på dagis :)

Svar: Tusen tack för tipsen! Ska kolla upp dom :) just nu köper jag inte dyra skor då han inte kan gå än, men sen vill man ju ha bra skor som han kan gå i.
Tack, han verkar stortrivas ^^

Malin

2014-08-26 @ 23:34:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0