Being fit

Det är faktiskt en av de bästa känslorna som finns, att va nöjd med sig själv. Att för en gångs skull va vältränad och uppnått det som jag länge velat men aldrig haft tålamodet till. Nu när man väl är här vill man aldrig återgå till det som va innan, vill alltid känna mig tränad. Men en dag kommer det säkert där jag tappar intresset för träning och bygga muskler. Men jag hoppas jag alltid kommer se över min kost och röra på mig dagligen.
Åt bröd på förskolan i veckan, älskar det, men min mage mådde så dåligt efteråt, tror jag är väldigt känslig mot gluten trots allt. Magen va superuppblåst och hade ont i den. Jag blir dubbelt så stor om magen. Men gott va de :P 


Being fit is one of the best feelings you can get, Im so happy that I finally reached my goal. I never had the dedication to workout and eat properly before. 
I hope I always stay fit and healthy! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0