Broccoli

Älskar broccoli, gillade de inte innan men nu har jag nästan det i alla mina rätter. Hade fel cykelnyckel så kunde inte låsa upp cykeln,fick gå hem. Sen körde Danny mig efter jag ätit detta nedan till gymet igen, iväg och sen iväg och handlade. Så hann inte göra min sallad idag. Men detta va enkelt och gott! Träningen gick superbra idag!!


I love broccoli! I didnt like it so much before but now I almost have it in every meal I eat. 
I didnt had time to make any salad today because I forgot my key to my bike, so I walked home, and then Danny drove me back so I could take home our bike. But this meal below was easy and yummi too :) And the workout went really good today!! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0