CheatDAY

Jag har inte riktigt haft nån cheatday sen förlossningen, alltså där jag ätit onyttigt hela dagen. Det är på sin höjd ett onyttigt mål och sen gottis på kvällen. Äter ju alltid samma frukost, mellanmål och oftast liknande lunch, och de äter jag även på helgerna. Så jag känner aldrig jag kommer bort från mina rutiner trots jag syndat massa. Tror det är lätt att tappa spåret om man går helt lös en hel dag haha. Men i helgen ska jag fan unna mig en påse naturgodis och kanske nån extra god middag! Blir säkert burger king eller nåt på fredagen påväg hem från Sthlm också :S Sålänge castingen är över så är de väl okey haha! Sommarperioden är ju över men jag vill vara någorlunda fit året om. Men kommer unna mig året om, för jag är en gottegris! <3
 

 
I didnt have any cheatday since my pregnancy, I cheat maybe maximum for dinner and then some candy, chips etc after that, but I havent cheat the whole day. I always have my routins and eat healthy everyday, or the most of the day. I eat the same breakfast every morning - oatmeal, and lunch look alike almost everyday. But this weekend Im going to eat whatever I want! Maybe not all day but I miss donuts, candym icecream, chips :P
But I always want to be fit, so Im not losing my routins just because its winter or so. But Im a candypig lol! <3
 
 
 


Kommentarer
therese

Hej :) jag har nyligen hittat din blogg och blev väldigt inspirerad av dig, är själv nybliven mamma och kämpar för att komma i form. Tänkte om du kan ge lite bra tips på vad man kan äta, Om du tillexempel kan skriva vad du brukar äta.:)
Tycker att du har gjort ett grymt jobb 😀

Svar: Hej!vad kul att läsa du blir inspirerad 😊 om du vill se mer bilder heter jag @malinbjork_ på instagram.

Du kan kika under katergorin min deff, där skrev jag ned allt jag åt. Äter liknande idag bara att jag äter mer kolhydrater till lunch och unnar mig lite oftare godsaker :P sen hittar du massa mål under katergorin recept, där finns mat jag brukar äta :) lycka till!
Malin

2014-08-19 @ 18:53:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0