Deadlift

Har skrivit det innan men kan va bra att upprepa sig för man glömmer ju lätt vad man läser på en blogg, iaf jag ;) 
Men marklyft är den övning jag känner bäst av, tar i stort sett hela ryggen. Jag kör oftast fria vikter men i just ryggpassen använder jag även endel maskiner, men det blir endel stång och hantel också. Till hösten ska jag försöka hitta lite nya övningar, och då kan jag skriva upp mitt nya träningsupplägg med övningar som jag kör här :)
Annars hittar ni några upplägg under katergorin : träningsupplägg.
 

 
Deadlift is my number one favorite when it comes to my back workouts. I be sore in my whole back after that exercise. I don´t use machines so much but when I train my back I use machine a little more.
Im soon going to do a new workoutschedule with new exercises. So Im going to post it here in my blog :)
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Snygg topp vart har du köpt den?:)

Svar: Lindex ^^
Malin

2014-08-04 @ 18:19:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0