Drawings

Nu tänkte jag fråga om det är någon som är intresserad av att beställa porträtt i blyerts? Alla kanske inte vet att jag har en hobby att teckna och måla, men det har inte varit så mycket tid till att sitta med det. Men nu när Vincent kommer va på förskolan så kommer jag ha lite mer tid utöver när jag söker jobb. Jag gick en konst & desginskola i gymnasiet och har alltid haft stort intresse av att rita och måla, speciellt realistiskt. Oavsett hur stort glapp det är emellan så känner jag ändå att jag blir bättre och bättre, jag behärskar det annorlunda varje gång. Min senaste teckning va på Vincent men borde rita han igen snart :)
Jag ritar oftast på A3 då det är en väldigt lagom storlek, det funkar på mindre eller större om man vill ha det, men tänk på att detaljerna inte blir lika tydliga på ett A4 papper. Går också att rita flera personer på en bild och även om ni har olika bilder så kan jag rita samman alla i en teckning.
För en blyertsteckning i A3 tar jag 600kr inkl frakt. Om man vill ha fler personer kan vi diskutera priset eller om det är annan storlek. Så säg bara till om ni är intresserade så kan ni maila mig : [email protected]
 
 

 
Here is some drawings and paintings I´ve done.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Michaela

Wow, vilka otroligt fina bilder...superfina :)

Svar: tusen tack ^^
Malin

2014-08-29 @ 13:45:48
Emma

Vad duktig du är! Otroligt fina detaljer!

Svar: Tusen tack :)
Malin

2014-08-29 @ 16:19:43
Sara

Shit va duktig du är!
Ritar du t ex katter och hästar också?

Svar: Tack så mkt 😊 jag gjorde de förr men inte gjort de på väldigt länge. Är lite extra jobb med just djur då pälsen är annorlunda att rita. Men om du är intresserad av att beställa porträtt på djur kan du skicka bild så kan jag bedömma om jag kan rita den :)
Malin

2014-08-29 @ 16:50:30
Camilla

Oj! Så fantastiskt duktig du är! :)

Svar: Tack så mkt :)
Malin

2014-08-29 @ 19:42:08
nia

Hej. Jag är intresserad:)

Svar: Det är bara att maila en bild till min mail så kan vi bestämma storlek osv därifrån :)
Malin

2014-08-29 @ 20:18:52
Johanna

Hej! Superduktig! Är en bild i färg dyrare eller samma pris oavsett?

Svar: Hej! Tack så mkt :) Ja en bild i akryl kostar runt 4-5000kr så de skiljer väldigt mkt i pris. Tar mkt längre tid med färg
Malin

2014-08-29 @ 23:19:40
Sofia

Sjukt fina! :)

2014-08-30 @ 10:31:06
sandra

Kan man beställa en tavla? :)

Svar: Går beställa porträtt i blyerts :) Då det tar så lång tid att måla med akryl. Bara maila isf :)
Malin

2014-08-31 @ 10:32:04
URL: http://rockkylicious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0