Feeling better

Jag har nu skött kosten och träningen jättebra i TVÅ dagar och mår redan bättre! Tröttheten är kvar men försvinner alltid när jag tränar och efter träningen. Äter egentligen rätt vanlig husmanskost på dagen, inget småätande och kalorisnålt resten av dagen. Tänkte skriva ner vad jag ätit idag och äter liknande varje dag (eller det är såhär jag vill äta).  Detta ska jag hålla varje dag utom lördag, för jag måste unna mig nåt ibland annars går jag under :D 
 
  • Frukost: Fiberhavregrynsgröt med blåbär, proteinpulver. Toppar med kanel och lättmjölk
  • Lunch: Fisk med potatis, grönsaker och vitsås (på förskolan)
  • Mellanmål: Kvarg med banan
  • Träning: Nedre rygg, mage och cardio
  • Middag: Proteinpannkakor med kaseinpudding

 
I have now managed my diet and workouts great these two days and I feel better already! The fatigue is still there, but always disappear when I exercise and after my exercise. Eat alot and some carbs for lunch, no snacking and low calorie the rest of the day. I have write down what I ate today and how my diet looks like (or this is how I want to eat). This diet should I keep every day except Saturday, cause I have to treat myself with something once a week :D
 
 
 
  • Breakfast: Fiber Oatmeal with blueberries, protein powder. Tops with cinnamon and low fat milk
  • Lunch: Fish with potatoes, vegetables and white sauce (at preschool)
  • Between meals: Quark with banana
  • Exercise: Lower back, abdomen and cardio
  • Dinner: Protein Pancakes with casein fluff
 
 


Kommentarer
Josse

Du är så himla fin på den här bilden! Fler såna tycker jag!! Jättevacker ju!! :D

Svar: Tack så mkt :)
Malin

2014-08-27 @ 20:21:03
URL: http://minbebis.com/blogg/joeeees
Nina

Hejhej
Jag brukar inte läsa din blogg, men kollar ofta in på din insta! Har inte instagram men tack o lova har du så alla kan se din profil (snälla gör den aldrig privat)!! Jag ville bara säga att du är en stor motivation, jag är imponerad av hur du lyckats med sin träning. Men det som gör mig varmast i själen är att se hu himla ödmjuk och gullig du är mot dina följare. Du svarar fastän du får massor med frågor och du tar dig tid med bra svar. Du verkar vara en person som VILL vara en motivation och hjälpa andra att lyckas och inte (som det kan kännas med en del) visa upp din kropp. Det gör sig till den största motivationen. Kram

Svar: Hej!
Tusen tack för din kommentar, den värmer :) Är alltid kul att höra att folk förstår vad man gör och tiden man lägger ner. När folk skriver de blir motiverade och inspirerade av mig blir jag alltid glad och motiverad själv :)
Malin

2014-08-27 @ 22:41:21
Madeleine

Vad fin du är när du ler sådär. Dina ögon utstrålar en genuin ödmjukhet:)

Svar: Tack fina du 😊^^
Malin

2014-08-28 @ 00:52:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0