Fitness nudles

Gjorde en super god wook och åt mina fitness nudlar från fitnessguru och de hittar ni här <-- ! Om man vill äta mindre kolhydrater men tycker det är svårt att ta bort det från sin kost kan tex sånahär nudlar va bra, för jag kan sakna konsistensen till vissa måltider, som tex nudlar, vanliga nudlar smakar ju ingenting så allt handlar om att ha det extra tillbehöret. Men det går krydda dom eller kanske ha lite buljong i när man kokar för att lyxa till det :)  Men jag hade det till min krydda wook. Dessa har inga kalorier i sig så man kan praktiskt taget äta så mycket som helst. 
I woken är det quornbitar, zucchini, morot, lök, broccoli i. Kryddade med curry, garam masala, spiskummin och koriander :) 
 

 
I did a super yummi wook couple days ago and tested my fitness nudles from fitnessguru. They have no carbs or any calories so you can eat as much as you want :) They taste nothing but you can spice them with any spices as you want or have it in different types of wooks.  I used quorn, carrot, zucchini, broccoli and onion in my wook and used the spices curry, garam masala, cumin and coriander :)
 
 
 
 


Kommentarer
Natta

Du skriver inte så mycket om din son eller mammalivet längre, är nyfiken på hur det går för er! Har han börjat prata något? Lärt sig gå? :)

Svar: Skrev precis ett litet inlägg om det :) kommer ett inlägg snart om Vincents utveckling ^^ men en liten video kommer upp imånbitti på honom :)
Malin

2014-08-20 @ 20:47:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0