Fitnesslifestyle

Det är synd det är så fruktansvärt varmt nu för då är det lite jobbigt att träna i långa tights, men hade velat ha dessa under varje pass typ haha! Dessa och de andra mörkgråa i trekvarts är mina favoriter. Vill typ bo i dom haha!
Här är länk men de är slut i endel storlekar. Men fitnesslifestyle kommer få in mer snart på lager. Kan meddela er då för de går åt fort! Folk tror det är dessa är vadderade men de är det inte. Utan dessa är helt enkelt formade för att framhäva skinkorna haha! Inget som plattar till eller gör den fyrkantig som vissa byxor kan göra. Min första tanke och känsla när jag tog på mig ett par freddy wr.up (snart ett år sen), va - shit vilken stor rumpa jag fick! :D Och den känslan får jag varje gång jag bär dom haha! Jag har xs i alla mina par :)
 

 
Its hard to wear this pants cause its so hot right now, I want to wear this everyday haha, want to live in them!
These and the other dark grey is my favorites! Here is link to the pants, Im wearing xs in all of my freddy pants.
People think this pants have padding, but no they don´t, and you dont get a Kardashian ass just cause you wear this. But they are formed to lift your butt and they have an amazing fit! I love them and don´t want to wear other pants :) The first time when I recive my first freddy pants was- shit I have a huge ass! And I still get that feeling with every freddy pants I buy!
 
 
 


Kommentarer
Samira

Var har du köpt linnet? :)

Svar: Hm :))
Malin

2014-08-07 @ 14:12:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0