Freddy denim

Va längesen jag använde mina denim byxor. Är lika sköna som resten av mina freddybyxor! Det enda som skiljer denim varianterna och snug är att denim är lite mindre vid rumpan, alltså sömmarna sitter högre upp vilket gör att jag borde ha en större storlek, fast då hade de nog varit förstora på andra ställen. Hur sömmarna sitter runt rumpan beror helt på ens kropp då alla har oliak form på rumpan. Jag har en rätt avlång rumpa så det problemet kanske ni inte har :) Så jag hade ändå kört på samma storlek i denim. 
 

 
It was long ago I wear my Freddy denom pants. This is really comftly and the only thing that´s different from my other freddypants is that denims seems under your butt is a little higher. So maybe you need bigger sixe in this But my butt is quite long from behind so maybe you don´t have that problem with this pants :)
 
 
Sasha is EVERYWERE! xD
 
 
 


Kommentarer
Elektra

Jag har xs i snug men s i denim, just för att som du skriver så är de mindre över rumpan så det såg konstigt ut med xs på min rumpa. Nu är de lite stora i midjan men funkar ändå tack vare att det är sånt där gummimaterial där så de åker inte ner iaf. :)Tyvärr blir det inte samma push up-effekt för mig som med snug men de är sköna och snygga ändå.

Svar: Ja man kanske borde ta en större storlek nästa gång, men man vill ju heller inte förlora pusheffekten :P
Malin

2014-08-13 @ 09:39:04
Melinda

Hur vet man vad man ska ha för storlek i dem då?

Svar: De är inviduellt, jag har bara testat xs i alla par så vet inte hur S sitter.
Malin

2014-08-13 @ 15:18:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0