Freddy family

Man har samlat på sig rätt många byxor nu. Men varför känns det som jag inte har så många att välja mellan? :P Är väl för jag använder de HELA tiden haha! Dessa finns på fitnesslifestyle.se. Förutom de ljusgråa träningstightsen, de köpte jag för ett år sedan så tror inte de säljs mer? Men mina favoriter är iaf de ljus beiga snug och de mörkgrå kortare träningstihtsen :) 
 

 
I had collected a few freddy pants this year :P I love them and don´t want to wear other pants. You can find them at freddy.com. But I don´t think they sell the light grey workoutpants anymore. My favorites is the light beige pants and the dark grey (shorter model) workoutpants <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0