Going forward

Jag trodde jag skulle ha 50k på instagram i slutet av augusti, nu tror jag att jag kommer ha 80-90k kanske. Känns väldigt kul och ovant att man kan inspirera så många, alla som följer mig inspireras ju inte men väldigt många. Jag önskar jag kunde svara alla men det skulle tyvärr ta för lång tid, här på bloggen svarar jag alltid allihop, nästan alla på instagram men mailen kommer tyvärr i sista hand. Kan skriva nu att jag inte gör några personliga mat/träningscheman då jag inte är utbildad och om jag skulle va det hade det såklart kostat då det skulle ta upp en väldigt stor tid att göra personliga scheman. Men jag bjuder på mitt schema och hur jag gör så kan alla ta del av det de vill och testa sig fram vad som funkar för just er :)
 

 
I thought I would have around 50k followers on instagram in the end of august, now I think Im going to have 80-90k, its a lot of people. Its so fun that so many be inspired of me. I wish I could answer everyone but it take a lot of time to answer every comments on instagram, email and here. But I always answer every comments here and almost everyone on instagram. And Im sorry but I don´t do any personally trainingsschedules or diet schedeules, cause Im not a personally trainer or nutritionist, but I hope you can get advice and tips here on my blog and instagram :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0