He changed, I changed

Mycket kan hända på ett år, för ett år sen hade vi precis kommit in i föräldrarollen någorlunda, Vincent va en väldigt lätt bebis och kräver fortfarande inte så mycket. Han har också alltid varit stor, han va väldigt stor när han föddes (53cm lång och 4kg tung). Han har alltid varit störst och längst av alla barn i hand åldersgrupp haha. Men alla växer ju olika. Man glömmer fort hur det va innan, då låg han ju ner hela dagarna och man visste ju var man hade honom, men sen han började krypa är man på språng hela tiden. Han ska alltid va där mamma och pappa är :)
Jag har också ändrats mycket under detta året, jag är mer självsäker och jag börjar inse vem jag är och vem jag vill vara. Har alltid behagat alla andra hela tiden och levt upp till andras förväntningar. Jag orkar helt enkelt inte bry mig vad andra ska tycka om saker och ting hela tiden, mitt liv - jag bestämmer.
Så denna tiden när jag varit hemma har jag bara kunnat fokusera på det som är nära mig, jag har haft massa tid att göra vad jag vill och släppa all press när det kommer till jobb och ekonomi. Hittat mig själv och hittat en passion för träning och allt som rör fitness. Ingen aning var jag kommer va om ett år, för det öppnas väldigt mycket möjligheter nu när man blir större och större på instagram. Möjligheter jag inte trodde kunde hända mig, men nu känns det som allt är möjligt! Man har jobbat på ett sorts varumärke som jag vill bygga vidare på, (fitnessmom). Får helt enkelt se vart allt leder :)
 

 
A lot can happen in a year, a year ago we had just come into the parental role, Vincent was a very easy baby and still requires not so much. He has always been great, he was very big when he was born (53cm long and 4kg heavy). He has always been the largest and longest of all children in the age group haha. But everyone grows different. People forget how it was before, when he was lying down the whole day and you knew where you had him, but then he started crawling, you are on the go all the time. He's always following mom and dad :)
I have also changed a lot during this year, I'm more confident and I'm starting to realize who I am and who I want to be. Have always been pleased all the other all the time and lived up to the expectations of others. I can simply not care what others will think about things all the time, my life - I decide.
So this time when I've been home, I have only been able to focus on what is close to me, I've had a lot of time to do what I want and let go of all the pressure when it comes to jobs and the economy. Found myself and found a passion for training and everything related to fitness. No idea where I am in a year, it opened a lot of opportunities now when I becoming larger and larger on instagram. Opportunities I never thought could happen to me, happen and now it feels like anything is possible! I´ve been working on a sort of brand that I want to build on, (fitnessmom). I'll Just see where it all leads :)
 
 
 
 


Kommentarer
vitcarrillo

malin when I recommended you take amino acids ??

Svar: I always take them during my workouts, so you give the muscles protein so your muscles don't brake down during your exercise :)
Malin

2014-08-26 @ 16:57:55
Anna

Malin,
Din bild finns som reklam på FB på en
sida som heter: Kvinnors Hälsa nyheter
Hälsn Anna

Svar: Hej. Jag vet och har kommenterat att de ska ta bort den :/ de jar använt den bilden flera ggr nu
Malin

2014-08-26 @ 22:19:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0