Invisible

Fin soffa vi köpt va? Körde på en genomskinlig denna gången :D Nej men bilder kommer upp senare idag på vårt nya inköp. Nu känns hela rummet som nytt så nu vill jag bara köpa resten som jag vill ha haha, men möbler är inte billigt. Men vill köpa en vit högblank bänk under tvn då det är massa sladdar där nu som gärna Vincent drar i.
Men det är en annan sak som vi vill köpa som kostar lika mycket som soffan :S Som kommer ge mig mer glädje. Så får se om pengarna räcker till. Kommer ju börja jobba snart, kanske blir heltidsjobb, men deltid hade känts rätt ok med efter sån här lång ledighet. Får se hur det blir! Pengar kommer ju alltid rulla in så jag har lite svårt för att spara :P
 

 
Nice couch huh? We bought a invisible couch this time :D Hehe no the pictures come up later today! Our livingroom feels like a whole new room so I just want to buy everything new. But its so expensive to buy furniture.
 
Maybe we going to buy something else that is quite expensive, but it going to give us so much joy. And Im soon going back to work, so it easy to spend my money when I know I always going to earn money somehow :)
And sorry for my bad english, I know it is'nt perfect but I hope you understand what Im saying :)
 


Kommentarer
Anonym

vacker

2014-08-08 @ 11:47:05
vicente. vitcarrilllo

verkligen celsius fungerar ?? just anlänt i Spanien och kostar 2,5 € värt att ta ???

Svar: jag tar det bara för energin och för de är goda, men hade inte lagt de pengarna varje dag för det :) Men ibland kan man ju dricka de :)
Malin

2014-08-08 @ 11:49:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0