Leg(bum)day!

Inte tränat rumpa på evigheter känns det som! Blev ett bra pass. Den senaste tiden tränar jag "bara" 1-1.5timme, innan blev det två timmar per pass. Men nu har jag inte riktigt orken till så långa pass, sen kör jag ingen cardio heller. Dumma knä som tom hindrar mig från att köra crosstraining :S 
Efter passet åt jag min SUPERgoda chokladproteinmuffins med kaseinpudding. Recept kommer imån. Kan verkligen rekommemdera det receptet!!
Här kommer en rumpbild till alla rumpälskare. Har nästan alltid dessa byxor från fitnesslifestyle! Älskar dom!
 


 

I haven´t train my legs and bum for a long time now, so I killed it today! Lately I "only" train for 1-1-5 hour, haven´t so much energi to workout 2 hours as I did before. After my workout I ate my SUPER delicious chocolateprotein muffins with casein. You can see the recipe tomorrow here in my blog :)
And here you have a butt pic to all the buttlovers out there xD Donkeykicks, my favorite exercise!
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0