Leopard girl

Köpte denna på H&M för ett tag sedan. Köpt massa korta toppar nu men har ingen aning hur jag ska matcha dom haha. Antar det är inne att visa en del av magen av vad jag sett på hemsidor? För denna toppen är väldigt kort så en hög kjol räcker inte. Men hade nog önskat alla korta toppar jag köpt varit långa, för de är såå sköna och sitter perfekt. Har en likadan fast med blommor  :) Och jag kommer nog fota vid denna platsen oftast för det är sjukt bra ljus för musklerna ;) Men ska se om jag kan hitta en annan likabra plats så det blir mer variation.
 
 

 
I bought this top on H&M couple weeks ago. I have bought a lot of tops like this who is short. But I have no idea how to wear it haha! Is it modern to show your tummy? Ive seen alot of outfits where you see the tummy.
But I wish this was longer, easier to match with other clothes, cause they fit supergreat and I love the print! Also have one with flowers :)
 
 
 
 


Kommentarer
Nina

Du är så sjukt snygg och en riktig inspo!!!!!!! Har en fråga ang dina bröst, dom är super fina. Gjorde du dom efter förlossningen eller innan du blev gravid? Mest nyfiken om dom håller sig snygga även efter en graviditet eller om man borde vänta tills man är klar med barnafödande?!?

Svar: Tusen tack ^^ gjorde de innan graviditeten. De är ungefär som innan, inte lika runda men har mindre egen väcnad än innan. Jag hade inte kunnat vänta efter alla barn för då hade jag väl varit 30år :P
Malin

2014-08-03 @ 19:03:21
Anonym

Kan inte du lägga upp hur en träningsvecka ser ut för dig? Pass & övningar osv? Jätte bra blogg!

Svar: Jag gör väldigt många övningar på en vecka. Men kan göra lite fler träningsupplägg o lägga upp alla övningar för varje muskelgrupp. Har några upplägg i katergorin "träningsupplägg" :) tack så mkt :)
Malin

2014-08-04 @ 12:44:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0