Morning

Mår såå mycket bättre när jag känner jag sköter kosten, redan fått bort uppblåsheten!
Så det är bara att fortsätta köra, är helgerna som dödar mig, snälla ge mig kraft tills på söndag!!! Hoppas jag nöjjer mig med en vaniljkvarg på lördag :S Skulle vara väldit stolt om jag kunde motså allt godis/naturgodis/chips/bakelser i helgen. Så vi får se :)
 

 
I´ve eating really good so far. Feel so much better and less bloated, love it! Need my routins!
So I just keep going, but its the weeken who kills me, please give me strenght to resist all the junkfood/chips/candy for this weekend. Im going to be very produ if I only eat vanilla quark on saturday :P We´ll see!
 
 


Kommentarer
Elektra

Haha jag känner likadant inför helgen ;) Kanske blir nån liten mörk chokladbit bara. Har börjat ny diet nu för en vecka sen,alltid så skönt när den där uppsvälldheten går ner haha.

Svar: Ja jag vet, man har en helt annan känsla i kroppen! 😊 men är såå sugen på naturgodis nu!
Malin

2014-08-14 @ 10:20:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0