Motivation

Här kommer lite formbilder som jag hoppas kan inspirera nån, vissa kanske tycker det är porrbilder men jag blir iaf inspirerad av liknande bilder :) Jag älskar att jag kommit in i mina rutiner igen! Nu blir det bara spännande hur jag håller min träning och kost när jag börjar jobba. Men kommer nog stämpla först, sen vet jag inte om pappa har nåt jobb till mig. Hatar denna biten att inte ha nåt riktigt jobb att gå till.... Tillbaka till verkligheten. 
 

 
Here you have pics on my body, feel more fit after just a dew days with healthy food. I love that I got back to my ordinary routins again! Soon time to start workin again, back to reality!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0