My best shape

I april, maj va jag i min bästa form nånsins, kände mig verkligen i form. men jag kan inte va där hela tiden men nu vill jag tillbaka dit och hålla mig runt där, fast med en större rumpa :P Om en månad är jag väl där utan problem, vet att resultaten kommer FORT sålänge man sköter kost och träning. När man har gått ner innan och sett att det faktiskt funkar så oroar det inte mig om jag går upp. För jag har alla verktygen att gå ner det igen. Det enda som behövs är viljan och beslutsamhet. Att tro på sig själv att man klarar det är med superviktigt. Nu tror jag på mig själv för jag har redan lyckats och jag vet att beslutsamheten är kvar. Tänker inte förstöra allt hårt jobb genom att bli en soffpotatis nu och sluta träna, hade känts sådär efter alla timmar på gymet :) Är iaf supertaggad att bli en min bästa form nånsin, bygga ännu mer muskler och utvecklas!
 

 
 
In april, may, I was in my best shape ever. I felt really fit and strong. I can´t be there all the time but now I want to get back in the same shape but with i bigger butt ;) I think I be there in a month, cause I know the results come quickly if you have the dedication and eat right and train right. I have lose 15 kg before so I know I can lose 1-2kg with no problem. To get results you need to believe in yourself that you can do it, I believe in myself and Ive seen I had reach my goal before so I know I can reach my next goal.
Im not going to destroy my progress and be lazy after every hours in the gym. So now Im very pepped to go back tp the gym and give it my all! I want to be in my best shape ever and develope my training!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elektra

Nä man ska inte vara rädd att gå upp lite vissa perioder... Speciellt om man vill lägga på sig lite mer muskler eller öka i styrka så är det ju i princip nödvändigt att våga gå upp lite. Man kan ju inte vara superdeffad jämt. :)

Svar: Ne precis, men nu är det dags o bli superdeffad igen :) men äter ändå väldigt mkt men sålänge jag är borta från allt onyttigt så händer det en hel del :)
Malin

2014-08-11 @ 14:05:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0