My diet

Okey här är mitt matschema jag kommer äta, om jag äter annorlunda från detta kommer jag skriva det, för man vill kanske inte äta samma hela tiden :) Men jag ska försöka få i mig mer nyttiga fetter och alltid ha naturella nötter hemma och ska försöka äta avocado mer. Sen äter jag fisk varje dag nu så det är ju mycket bättre än quorn :)
 
 
  • Frukost: Fiberhavregrynsgröt med proteinpulver och blåbär. Nu kör jag på 1dl gryn med 2 dl vatten och ibland en kaffe efter
  • Lunch: Ugnsbakad fisk med ris, broccoli och aji
  • Mellanmål: Kvarg med lite proteinpulver och bär på, eventuellt lite naturella nötter
  • Mellanmål alternativ 2:  En avocado och en kvarg
  • Middag: Sallad med bönor, quorn, keso
  • Kvällsmål: Kaseinpudding med bär
  • (Om jag inte tränar i samband med maten så blir det en proteinshake efter)
 

 
Okey, so here is my diet schedule. Im trying to eat more healthy fat as nuts and avocado. And now Im eating fish everyday, and thats better than quorn. I dont eat any other meat.
So here it is:
 
  • Breakfast: Oatmeal with proteinpowder and berries. I have 1dl oats with 2dl water. Sometimes I take a coffee after.
  • Lunch: Fish with rice, broccoli and aji
  • Between meals: Quark with a little proteinpowder and berries, sometimes a little nuts on the side. Or I eat one avocado and quark
  • Dinner: Salad with beans, quorn, cottage chees.
  • Nightmeal: Casein
  • And sometimes I take a proteinshake after my workouts
 
 


Kommentarer
k

Hej Malin.
Hur mycket kalorier konsumerar du på en dag?
Hur mycket träning på en vecka? Varje dag?
Hur mycket gick du ner och hur snabbt?

Du är en riktig inspiration.

Svar: Hej! Jag räknar inte kcal så jag vågar inte svara på de :) tränar 5-6dagar i veckan.
Jag gick ner ca 15kg på ett halvår, sen byggde jag samtidigt muskler.
Tack så mkt ^^
Malin

2014-08-12 @ 03:14:23
Hanna

Recept på salladen?
Gör alltid så äckliga sallader ich tröttnar snabbt och blir inte mätt

Svar: recept är uppe om 10 minuter ;)
Malin

2014-08-12 @ 12:08:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0