My favorite glutes exercises

Här kommer en video jag gjorde igår, ni har sett alla övningar förutom en. Måste göra nån video med lite nya övningar. Måste bara hitta de först :P
Jag gör som sagt inga squats, bara i videos ibland för att visa olika övningar. De är bra men de tar för mycket på knäna som jag har endel problem med. Om jag gör squats blir det alltid sumosquats :) Men favoritövningarna är som vanligt olika typer av höftlyft och donkeykicks <3
 

 
Here is one video that I taped yesterday. You have seen every exercise before besides from one. I need to film other exercises for you but first I must find them :P I don´t do any squats, cause its not good for my knees that hurts right now, but squats is a good exercise for your legs and bum. If I do squats I always do sumosquats.
My favorite glutes exercises is as always donkeykicks and hipthrust <3

 
 
 Don´t forget to choose HD qualite in the right corner :)
 


Kommentarer
Petra

Hej Malin, först och främst tack för en underbar blogg!
Jag vill bygga muskler och styrketränar därför 5-6 gånger i veckan och äter lite mer(bulk). Min fråga är då hur mycket kondition kan jag göra utan att bryta ned musklerna för mycket? Jag vet att intervaller är bäst men hur många gånger i veckan eller inget alls? Och morgonpromenad hur många gånger i veckan kan jag göra det. Jag är helt villig att sluta med cardion under bulken och sedan köra igång den under deff. Grymt tacksam för svar // Petra :)

Svar: Hej! Tack ska du ha ^^ Vad duktig du är! Det finns inget riktigt rätt eller fel, man får köra de som känns bra och funkar :) men cardio är inget måste och inget du behöver göra alls :) sen kan du köra mer lågintensiv cardio under deffen :) men de går bra att köra några intervaller i veckan om du gillar det
Malin

2014-08-22 @ 17:56:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0