My new favorite wear!

OMG jag älskar verkligen dessa handskarna! Jag gillar att matcha mina träningskläder, "klä upp mig" fast i träningskläder då. Älskar träningsmodet! Tycker dessa hanskar är så tuffa och det va förvånandsvärt väldigtb ra kvalite.  Den bästa kvaliten av alla handskar jag haft. Ok dessa är mitt tredje par, men det är billigt för bara 249kr.
Här är länk till handskarna som ni hittar på stronger.se :) I november kommer jag få en ny rabattkod till er, så hoppas de fått in mycket nyheter då :)
 

 
OMG I love these trainingsgloves! I love to match my workoutoutfits and wear nice clothes at the gym. Think these gloves is so tuff and cool. And they have really good qualite! Here is link to the gloves and they ship worldwide. In november I got a new coupan code for you :)
 
 
 
 


Kommentarer
Mina

Varför använder man handskar? :)

Svar: För att skydda händerna och få bättre grepp. Jag har fått förhårdnader trots handskar så vill inte veta hur händerna sett ut utan handskar :)
Malin

2014-08-17 @ 02:23:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0