Mycket reklam?

Jag vill inte ha mycket reklaminlägg bland min blogg och instagram. Många inlägg kanske verkar reklam men alltid är det inte så. Som tex när jag postar min Celsius. Jag behöver inte posta bilder på Celsius, är främst demos man gärna ska gå på. Men jag dricker nästan en Celsius per dag, de är en del av min vardag och jag älskar det. Därför lyfter jag ofta fram den och har den i foton osv. Den gör iaf mig väldigt pigg och fokuserad och jag försöker hålla mig till att bara ta en gång per dag (innan träning). Favoriten är fortfarande cola ^^
 

 
 
I don't want to much commercial on my blog and instagram. Many posts that I do maybe looks like commercials but it isn't always that. For example when I talk about Celsius and have it in my picture. I talk about Celsius alot cause I love it and I drink it almost everyday. I don't need to post pics on celsius because Im a ambassador. I just really loves it and its a part of my day. I get alot of energi and it gives me focus. So Im trying to only drink it before my workouts :) 
 


 
 


Kommentarer
Petra

Hej Malin! Jag har en fråga, det rör inte detta inlägget dock men hur många gånger i veckan ska jag träna rumpa/ben om jag vill att de ska bli större? Just nu tränar jag dem 2-3 gånger i veckan och kör ungefär 6 övningar per pass eftersom jag räknar med både rumpa och ben. Är det för mycket? Jag läser många träningsbloggar och de personerna tränar ben/rumpa 1-2 gånger i veckan. Ska jag trappa ner och köra hårdare varje gång istället? Tacksam för svar// Petra :)

Svar: Hej!Det finns nog inget rätt eller fel utan man får testa sig fram vad som funkar. Det går köra 2-3ggr i veckan, jag tränar 2 ggr i veckan :)
Malin

2014-08-12 @ 10:57:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0