New diet

Nu har jag fixat nytt träningsschema som jag kommer posta snart, och kosten kommer ändras lite också, börjar lessna endel på maten jag äter för har ätit samma länge nu. Klarar knappt av proteinpannkakor längre och gröten är inte så god längre. Kvarg går äta så den kommer bli endel av mitt mellanmål. Jag kan posta vad jag äter första veckan, för kommer ändå äta ungefär likadant hela tiden så ingen mening att dokumentera varje vecka :) Så detta blir en liten nystart, ska se om jag kan sätta upp lite nya mål också när det kommer till min träning. Nu räcker det med glassande med en stor naturgodispåse i handen varje kväll :D Let's do this!! 
 

 
Now I had make a new workoutschedule, going to post it here soon, and Im going to eat a little different. Im starting to be tired of al the food I eat, have eating the same food a long time now. For example I eat oatmeal every morning for a whole year. But I still going to eat quark, its a great meal with lot of protein. Im going to post exactly what Im eating the first week, and after that Im almost going to eat the same so Im not going to write down what Im eating every week. So this is a new fresh start, new exercises and new food. Really need this! And Im also going to write down new goals :) Let's do this!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anna

Kan du inte bara skriva ett inlägg nu om vad du kommer äta hela veckan snälla

Svar: Inlägg kommer imån :)
Malin

2014-08-08 @ 19:11:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0