New heels

Dessa skorna från scorett är faktiskt väldigt sköna, eller ja, inte lika sköna som sneakers men de verkar inte skava nånstans. Får se hur de känns efter en hel kväll dock, har köpt massa compeedplåster :) Va halva priset på dessa så kostade bara 300kr! Är fortfarande osäker på vad jag ska ha för kläder ikväll, men det lutar åt en svart klänning med min rosa spetstopp under  :) Och mina fötter är inte de vackraste så jag varnar er innan haha!
 
 

 
Bought this shoes this week, going to wear them tonight :) They are very comfortable so far, lets see how they feels at the end of the night :) Im still unsure which clothes Im going to wear, I think Im going to wear a black dress with my pink lace top under.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0