Pretty in pink

Jag älskar verkligen denna hoodien, färgen och materialet framförallt. Den kommer från stronger.se.
Och jag kan känna som texten på ryggen, "No time for negative bullshit. Jag orkar inte med negativa människor, Om man omringas bland negativa människor kommer man själv bli negativ en dag och bara se allt ur en negativ syn. Nu omringas jag i stort sett enbart bland positiva och glada människor och det är jag tacksam över :) Annars hade jag inte umgåtts med dom, inte värt.
 
De som kommer med massa negativt på sociala medier försöker jag skaka av mig såfort som möjligt. På insta blockar jag alltid såna personer som bara vill trycka ner, lika bra. Som en kille som skrev fake på varenda före och efterbild jag postat på instagram, vem lägger ner den tiden för att göra så?
 

 
I really love this hoodie, exspecially the color! You can find it from stronger.se.
And I love the quote in the back "no time for negative bullshit". I really don´t have energi or time for negative people. If you are surrounded by negative people you are going to be negative. But Im glad that all of my friends and family is positive and happy :)
And if I got negative comments on instagram and here Im trying not to care, I be angry that people want to bring me down but they don´t deserve my time. For example one guy that wrote fake on every before and after pic I´ve posted on insta, who does that? I always block EVERY negative person on my instagram that write mean things.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0