Protein muffins

Detta är vad jag kallar ett perfekt muffinsrecept!!! Smakar precis om de blåbärsmuffinsen man köper på ica konditori, och jag överdriver inte. Är inget socker, vetemjöl eller smör i. Men har använt mig av steviaströ, osockrad äppelmos, lite honung och proteinpulver, (använde mig av vanilla white chocolate från fitnessguru som passade perfekt till dessa! :P Så de är väldigt söta och goda. Istället för vetemjöl hade jag mandelmjöl. Per muffins är det 150kcal om hon räknat rätt som jag lånade receptet av. Det är endel ingridienser men inget man behöver köpa så ofta då det håller rätt länge. Kommer jag definitivt göra igen! Använde mig av silikonformar som jag köpte på ica, smidigt! Aldrig haft det innan!
I veckan kommer jag också testa göra nyttiga morotskakor! 
 
Här är länk till receptet och hon har massa smaskiga recept <3
 

 
This is really delicious muffins! And so healthy! But Im only going to link to the recipe and its in Swedish. Maybe you can use google translate?
 
 
Here is the link to this delicious muffins! :)
 
 
 
 


Kommentarer
Josse

Gud vad roligt Malin att du tagit in det här med nyttiga recept på bloggen! Så himla inspirerande!

2014-08-18 @ 20:36:59
URL: http://minbebis.com/blogg/joeeees


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0