Q/A time

Det va ett tag sen jag hade frågestund här på bloggen så nu tänkte jag det är dags för en :) Så kom med alla frågor ni har så kommer jag besvara dom här i bloggen. Kan vara allt från träning, kost, Vincent, inredning osv. Shoot :) 
 

 
The va a while since I had the Q & A session here on my blog so now I thought it's time for one :) So come with any questions you have, I will answer them here in my blog. Can be everything from fitness, nutrition, Vincent, and so on. shouot :)
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Linn

Känns som jag stalkar dig :P inte riktigt mening att slå rekord i dumma kommentarer men detta är den enda träningsbloggen jag faktiskt tkr är rolig att kolla in. Jag är helt imponerad över hur grym kropp du har kämpat dig till och även om jag knappast lär bli så fit så är det ju skönt att iaf känna sig lite starkare och friskare.

Men nu till frågan, jag kör alltid gymmet svintidigt på morgonen och orken är verkligen inget att hurra för vissa dagar. Finns det nåt tillskott som kan hjälpa till att ge mig lite mer energi under passet? Celsius osv biter inte på mig, jag får bara ont i magen av dom.

Svar: Hej! Vad kul du gillar min blogg ^^ Jag tog alltid ripped hardcore innan från gymgrossisten, tar den fortfarande ibland. Det är 300mg koffein i en tablett medans det är 200mg i celsius. Det är en fettförbränningspiller men som också har mkt koffein så jag tar det som "pwo" istället. Men endel får ont i magen av den och man måste dricka mkt vatten efter man tagit den. Men skadar ju inte att testa :)
Malin

2014-08-30 @ 12:05:25
URL: http://qaskiz.blogg.se
Emma

Tänkte fråga om du kan tipsa om den allra bästa träningen för kärlekshandtagen samt magen? Har fött två barn och får stor inspiration och motivation av dig! En annan fråga, kanske för privat men frågan är fri så kan du svara om du vill:) har du implantat? Får man fråga hur mycket du la i? Kram & tack för en super blogg och instagram!!

2014-08-30 @ 13:22:12
leyla

Ären 3 barns mamma. Och det är såklart magen som alltid har varit ett stort problem. Vad är dit bästa tips ☺

2014-08-30 @ 13:35:16
Jessica

Hej! Vill gärna höra dina bästa tips på att få bort fett från nedre magen och höfterna. Har försökt allting men inget funkar!

2014-08-30 @ 13:40:33
Anonym

Hej! Älskar din blogg. Problemet är att jag har tränat i cirka 6 månader, fotboll 4 gånger i veckan och gym. Jag äter bra kost men går inte ner i vikt. Dem sista kilona. Jag äter kalorisnålt. Jag har börjat ge upp nu för jag inte ser någon förändring. Malin, vad gör jag fel???
Kram Anna

2014-08-30 @ 13:57:12
Anonym

Jag har läst din blogg i ca 1,5 år nu & jag började läsa den för jag fick den via pof. Jag gillade din blogg för att den var varierande. Lite bröstop-snack, graviditeten, naglar, smink , hår osv.. Nu handlar varenda inlägg om din kropp och din träning samt olika tillskott och sidor som du gör reklam för. Jag har helt tappat intresset för din blogg. Jag tycker att det är för mkt träning & kroppsfixering. Du har en superkropp ja! Men du kanske kunde variera dina inlägg lite, så att det behagar alla läsare?

Saknar verkligen dina roliga inlägg! (Typ naglar, hår & smink mest). Förstår att träning är en stor del av ditt liv. Men kommer du bara skriva såna här inlägg varje dag? För då kommer jag nog ta bort dig från bloglovin tyvärr :(

Sedan har jag en fråga ang dina bröst/pof, men du kanske inte vill svara här. Hur kommer det sig att du tagit bort alla dina bilder från pof? Hur känns dina bröst nu ett år efter graviditeten? Jag och min sambo är efter 4 år ihop sugna på bebis & jag gjorde brösten för 1,5 år sedan. Så tänkte bara om du tror du måste göra om dom? Hur känns det att ha silikon efter graviditeten? Kunde du amma?

Hoppas du inte tar min kommentar på fel sätt :)
Kram

Svar: Hej! Vad kul du följt mig såpass länge :) Svarar på några frågor här sen kan jag svara resten öppet :) Bilderna på pof tog jag bort för man vet aldrig med folk, bilderna från min förra blogg spreds överallt och nu när man är större på media så vill jag inte riskera de bilderna sprids till fel ställen. Sen är jag aldrig inne på pof längre.Jag förstår min blogg kanske inte tilltalar alla då det är väldigt mkt träning/kost. Men försöker variera, skriver då och då om Vincent och tankar, naglar, och smink när jag har nåt nytt att komma med osv. Tänkte göra ett inlägg om smink snart då jag ska göra en recension om min foundation. Men det kommer mestadels va träning, man förändras och nu är träning nåt jag har stort intresse för, och för att en blogg ska lyckas tror jag man bör hålla sig inom en genre, och inte ta in alltför olika sorters inlägg för ofta, då blir det mest rörigt. Jag tycker jag redan har en väldigt varierande blogg dock och jag har bara gjort ett sponsrat inlägg någonsin, samarbeten har jag men de inläggen hade jag skrivit ändå då jag tycker om deras produkter.
Kram
Malin

2014-08-30 @ 15:02:28
Alexandra

Vad väger du nu och vad vägde du som mest innan du började träna?

2014-08-30 @ 15:12:31
Amanda

Hej, jag skulle vilja veta hur ditt matschema ser ut när du deffar? Jag behöver verkligen bli av med fettmassa då musklerna liksom finns under allt fett.. Det är inte mycket men jag vill bli slim och därför känns som om de aldrig blir några resultat.. Skulle uppskatta om jag skulle fått lite hjälp!! Tack på förhand

2014-08-30 @ 15:32:07
bella

Åt nyttigt hela sommaren utan att fuska, men i tre veckor har jag seriöst bara ätit skit och lagt på mig hela 3kg och kan lova att det är fett pga överätning, hur gör jag för att bli av med sötsuget? det är så himla svårt ;s

Kan tillägga att jag har mycket fett på kroppen,speciellt benen och rumpan, tycker du att de ändå räcker med styrketräning eller borde jag lägga till kondition med? gillar ändå att avsluta mina pass med 30min löpning men väldigt många tycker att de räcker med enbart styrketräningen

2014-08-30 @ 15:46:48
Ms

Tror du att du kan ha svårt att få jobb pga ditt utseende/blogg/instagram? Har du någon utbildning och har du jobbat med något mer än på din mamma och pappas jobb?

Använder du bara Freddy byxor?

Hur ser du på framtiden med dina tränings och matvanor tror du Vincent kommer få lika intressen och kommer ni alla i familjen äta mycket kvarg och proteinpulver? Menar alltsp när han blir lite större och förstår mer. Kommer du träna lika mycket när du jobbar?

Blev massa frågor hoppas du orkar svara :)

Svar: Vad menar du med första frågan?:) på vilket sätt skulle mitt utseende påverka jobbsökandet?
Malin

2014-08-30 @ 15:55:20
Ms

Tänkte om kanske chefer tar det fel att du är snygg med former och långt hår och så :) alltså menar inte att jag tycker det är negativt! Jag har själv silikon. Jag har själv en chef (som blev chef efter att jag börjat) som har förutfattade mening om tjejer med stora bröst och tighta kläder att man ska vara en bimbo och blåst.

Svar: Jaha ok, ja de finns ju tyvärr såna chefer. Men om jag går på intervju har jag inte brösten uppushade i en urringad tröja :)
Malin

2014-08-30 @ 19:46:42
Liza

Har du någon gång haft problem med ätstörningar? Isåfall berätta lite om det om du har lust.:)

2014-08-31 @ 10:29:10
URL: http://nattstad.se/lizaprytz


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0