Same place

Samma plats med olika kroppar. Är rätt exakt 1 år emellan och bilderna är tagna på samma ställen. Man ser tyvärr inte så mycket men det har iaf hänt endel på detta året. Och titta hur stor Vincent är nu haha! Måste va världens längsta bebis! 

Den stora frågan jag alltid får, hur gjorde jag, tränar jag mycket cardio. Men nepp knappt någon cardio alls utan främst styrketräning vilket kan va väldigt nytt för många. Men det är bara ett av många sätt att gå ner på, gäller att hitta det man tycker är roligt. Celluliterna lyckades jag iaf få bort vilket jag är lättad över :) Ingen kräm eller laserbehandling utan bara mycket träning och bättre mat. Så mitt råd till er,  ät mkt protein speciellt efter träning, hitta en träningsform ni gillar och njut av etan förvandling :) 
 

 
Same place, different bodys. Its exactly one year between the photos in the same places. You cant see so much of my body but its fun to compare photos like this :) And Vincent is so big and so tall now :)
The big questions I got is : How did you do it? And :Did you do much cardio?
And the answer is no, I didnt do so much cardio, just alot of weighttraining (6 times a week 2 h per workout), and I eat a lot heathier and more protein. Its maybe difficult in the beginning but now it supereasy and fun when you know how you can lose weight in a quite short of time :) And Im glad I´ve lose my cellulites on my legs! So my big advice to you, find a exercise you love to do, eat lots of protein, expecially after your workouts and enjoy your progress. 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Grymt bra jobb du gjort! Så snygg kropp du har :) har själv gått ner 19kg med styrketräning & rätt kost. Men nu fattas fastheten som du har. Hur äter du mer exakt om jag får ställa en sån jobbig fråga? Undviker du något speciellt?

Aworkingprogressindeed på instagram (en trogen följare)

Svar: Tusen tack! ^^ Och detsamma! att gå ner 19kg är inte dåligt och krävs massa disciplin! Försök bygg mkt muskler, kör kanske mer styrketräning och va inte rädd att ta tunga vikter så du i max klarar 12 reps i vissa övningar.
Kika under katergorin min deff, där skrev jag ner exakt vad jag åt varje dag. nu äter jag liknande men mer kolhydrater :)
men undviker så mkt socker som möjligt, snabba kolhydrater i liten mängd, proteinrikt, nyttiga fetter försöker jag bara äta. bröd har jag slutat med helt, flingor osv :)
Malin

2014-08-01 @ 13:55:26
Anonym

Okej :) tack snälla! Ska kika där :) har precis börjat köra tyngre :) och bröd undviker jag :)

Svar: låter super! fortsätt så då kommer du se resultat inom kort :)
Malin

2014-08-01 @ 19:03:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0