Second home

Jag hade lite funderingar på att byta gym för man kan ju behöva lite variation, testade träna på en annan idrottsklinik längre ifrån mig, helt ok gym också men man känner sig inte som hemma. Jag har ju tränat 5-6 dagar i veckan 1 år i sträck nu så det är ju många timmar på samma gym. Men jag gillar det gymmet starkt (förutom att det är som en bastu på sommaren), men annars är det verkligen toppen och man har ju lärt känna många där.
Så jag kommer nog stanna kvar där ett tag till, känns som mitt andra hem så jag skulle faktiskt sakna det om jag slutade gå dit haha. Men jag måste hitta nya övningar, då blir träningen nog roligare igen ^^
 

 
I was thinkin to start training at another gym, cause you can need something new and different when you have workout 5-6 days a week in one year at the same place. I tried another gym in the city and it was okey, but I feel more comfortable and home in my current gym I go to. I think I would miss the people and the gym if I start to train somewhere else, so Im going to continue working out there :) Feel like my second home! But I must find new exercises, cause you need variation so you don´t be bored and that helps your motivation! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0