Sick

Nu är alla sjuka här hemma, Danny har varit sjuk för några dagar sen, och i fredags blev jag och Vincent sjuka. Jag har haft en sån sjuk jobbig halsont, såndär torr och jobbig smärta där det svider hela tiden. Sen fick jag snuva och lite feber igår. Hoppas vi blir friska snart :S Men vi får väl vänja oss nu när Vincent går på förskolan :S När jag är sjuk tycker jag ju bara synd om mig själv och vill unna mig massa skit :P Igår blev det iaf en stor påse naturgodis, det va riktigt gott!
 

 
Now everyone is sick at home, Danny has been sick a few days ago, and Vincent and I is sick now. Hope we get well soon! But we'll have to get used to this now when Vincent goes to preschool :S When I'm sick I feel just sorry for myself and want to treat myself with lots of good stuff :P Yesterday I ate a big bag of natural sweets, it really good!
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Så fina tillsammans! Och han ju för söt er lille Vincent! :) Ser ut som hans ögon börjar bli lite grå-gröna? Inte sådär klarblå som de var förut iaf?

Svar: Ja han är så söt 😊 Han har nog alltid haft samma ögonfärg, men de blir olika färg i olika foton beroende på ljus osv
Malin

2014-08-31 @ 14:45:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0