Stretch

Jag stretchar benen efter VARJE pass. Tycker bara det känns bra och jag blir lätt stel i just benen (hej krampanfall). Sen vill jag även bli vigare så måste börja med lite spagatstretchningar snart :P Sen har jag kommit ifrån dethär med handstående lite, man tröttnar när man inte kom längre, men vill verkligen ha den kroppskontrollen. Får se om jag kommer fortsätta öva på det :) 
 

 
Im stretching my legs after every workout. Think it feels nice and I want to be more flexibel. Before I also practice alot to do handstands, but it was awhile now, but I must continue to practice, I want to learn to stand for a long time and maybe even walk on my hands :)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0