The best panties

Dessa trosor från Cubus är ju sjukt sköna. Nu har jag oftast inte denna modellen på trosor för det funkar inte i freddy wr.up eller några tajta byxor överhuvudtaget. Finns inget värre än när man ser troskanten genom byxorna enligt mig :P Eller när det lixom blir som en extra valk pga trosan. Men däremot tycker jag det är finare med sånahär trosor när man inte har nåt på sig. Jag går typ alltid i underkläder hemma haha, ibland går jag runt topless och sen plötsligt kan pappa komma eller grannen lunka förbi, men aja, det är ju mitt hem :P
 

 
 
These panties from Cubus is so comftly! I love them! I always wear thong cause I hate when you see the panties through the clothes :P But this one is really nice :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0