Tips

Jag måste verkligen skaffa mig ett stativ, behöver inte va nåt dyrt, bara så jag kan ställa kameran i olika höjder och som är lätt att ta med dig. Hade iofs varit väldigt bra om man kunde vinkla kameran upp och ner med :P Så om ni har nåt tips tar jag tacksamt emot det. Anänder just nu Vincents barnstol och den är ju inte alltid tillgänglig :P
Danny är min fotograf ibland men jag tar hellre foton själv då Danny suger på att fota, 90% av fotona blir alltid suddiga och i helt fel vinklar haha. Blir typ en av 100 som jag blir nöjd med :)
 

 
Here is some more pics from our walk with the dogs. Danny is my photographer sometimes but he isn´t that good to take photos, they are often blurry and with bad angels. So I prefer to take my own photos using my timer on the camera :) 
 
 
 
 
Good photo? :D I thought the dog was going to eat me :S
 
 
 
 


Kommentarer
Yvonne

Haha känner igen det där med att be pojkvännen fota.Först blir det en stor suck, sen nästan alltid suddigt eller så är det snett så han missar halva kroppen :P lika bra göra det själv :)

Svar: ja de går mkt fortare att göra de själv ;) ;)
Malin

2014-08-06 @ 17:24:24
FrökenTV, bloggen om tv och film

söta hundar

2014-08-07 @ 15:24:19
URL: http://efji.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0