Tired

Asså jag har varit såå trött de senaste dagarna. Orkar knappt röra mig. Vet inte varför, varit så sen vi festade. Sen har jag ju varit sjuk och är väl fortfarande det, så vilade från träningen idag, men det är ju egentligen vilodag idag så de gör väl inget. Men vill känna mig i form igen med massa energi. Hatar när man inte har energi till nåt. 
Blir att ligga i vår nya soffa hela dagen :S Men jag har tagit min sista energi att fota lite och fixat inlägg till bloggen OCH lagat mat, det ni :P Recept kommer imån på min supergoda sås jag äter!
 


I have been soo tired, I have no energi. I be stressed when I do anything and just rest. I must have my rutins and things to do all the time. So today I was home from the gym. And Im going to lye in the couch all day and do nothing :S But Ive took some photos today, and tomorrow you can read my recipe on my delicious sace I eat :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Joséphine

Fin soffa! Vart har ni köpt den?

Svar: På chilli :) heter Palma :) om du scrollar ner en bit ser du bättre bilder på soffan :)
Malin

2014-08-10 @ 22:01:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0