Tired

Har varit helt slut den senaste tiden, speciellt denna veckan när jag fått gå upp tidigare, men så tidigt går jag inte upp, typ halv åtta på morgonen :P Men jag har bara velat sova men det hinns inte med på dagarna.
Nån som har ett bra tips för att få energi förutom koffein? En Celsius funkar ju alltid men de dricker jag varsamt.
Sen känner jag mig mer och mer ur form, men det är helt mitt fel, ätit choklad/ chips/ naturgodis nästan varje dag den senaste tiden. Jag har fått tillbaka mitt socker sug och jag måste kämpa med att få bort det och stå emot allt när man handlar mat. Att stå emot sockersug och ändra sina matvanor när suget kommer fram är ett av de svåraste sakerna du måste göra om du vill gå ner i vikt. Träningen är kul och inget problem för mig, men kosten, pjuue den är inte alltid lätt! Det va lätt rätt länge då jag inte hade så mkt sug men nu är det riktigt svårt och jag förstår att många har problem med att förlora vikt. Men allt sitter i huvudet och hur stark du är psykiskt, hur gärna vill du det? Det är hjärnspökerna som tillåter dig att köpa den där chokladen i affären, man tänker - men en liten chokladkaka kommer inte göra nåt. Det stämmer, men tänker du så varje gång kommer det påverka. Så tänkte jag i förrgår på city gross och kom hem med en snickers och milkyway, samma sak hände dagen innan det :S Men jag MÅSTE ta tag i dessa hjärnspöken och tänka tvärtom, det kommer påverka, det kommer synas och det saktar ner mina resultat! Så nu måste jag verkligen BARA äta sånt på lördagen som är min unnadag!
När ni är i en mataffär så fokusera fokusera, gå bara förbi och tänk på nåt annat, tänk inte att du inte får äta det för då vill man det mer, tänk på saker som gör att du inte vill äta det.  Men det är inte lätt.
 

 
Have been exhausted lately, especially this week when I got to get up earlier, but so early I don´t t go up, like half past seven in the morning :P  But I just wanted to sleep but there's not enough time in the day.
Anyone got a good tip to get fast energy besides caffeine? A Celsius works always but I drink it carefully.
Then I feel more and more out of shape, but it's totally my fault, eaten chocolate / crisps / natural candy almost every day the past week. I have regained my sugar cravings and I have to struggle to get it off and resist all when I buy food. To resist sugar cravings and change your eating habits when the urge comes up is the mosthardest things you must do if you want to lose weight. The training is fun and no problem for me, but the diet, pjuue it is not always easy! It was easy at first when I haven´t any cravings but now it's really difficult and I understand that many people have trouble losing weight. But everything is in your head and how strong you are mentally, how badly do you want it? It is the ghost in your heads that allows you to buy that chocolate in the store, you're thinking - but a little chocolate will not do anything to my body. That's right, but are you thinking so every time it will affect. So I thought that yesterday at the grocery store and came home with a snickers and milkyway, the same thing happened the other day :S But I have to grab these bogeys and think on the contrary, it will affect, it will be seen, and it slows down my results! So now I really just eat like that on Saturday, which is my cheatday!
When you are in a supermarket so focus focus, just walk past and think of something else, do not think that you shouldn´t eat it because then you want it more, think of things that make you not want to eat it. But it is not easy.
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vad väger du just nu? För jag kan säga att mitt sötsug är som bortblåst när jag ligger på typ 55-56 kg men kommer jag under 52 får jag väärldens sug.Antagligen beror det på att kroppen inte vill göra sig av med mer fett o därför blir det svårarre :/

Svar: Jag väger runt 55kg. Jag hade inget sug när jag vägde runt 52-53kg så tror i mitt fall att de handlar om att jag ätit så mkt sött senaste tiden. Så jag har triggat igång mitt sötsug genom att äta de nästan dagligen. Men om jag klarar va borta från det ett tag brukar de kännas mkt bättre :) är bara de första veckorna som är svåra (och under mens)
Malin

2014-08-28 @ 14:18:45
Emma

Den där toppen är från Lindex va?
Jag var in där i dag och provade en 70D, men tyckte den var så trång att få över huvudet...
Har du din "normala" storlek på toppen?

Svar: Ah de stämmer :) den är rätt trång att få på men tycker inte de är några stora problem. Jag har 70D då den ger mer mer stöd, har annars 70F.
Malin

2014-08-29 @ 16:26:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0