Video comming up

 
 
 
Filmade lite igår igen, alla övningar utan en har ni sett innan. Men det kan va kul med lite videos ibland. Passade på när jag va sjäv i rummet, men såklart skulle folk stirra in vad jag gjorde, störigt haha! Ha de aldrig sett nån som filmar sig själv på gymet innan? xD Jag va väldigt trött här så orkade inte många armhävningar eller orkade inte nån övning knappt haha! Videon kommer imånbitti :) 
 

 
I was filming yesterday at the gym. You have seen the most execises besides of one before, but its fun to make videos and show what Im doing at the gym. So you going to see one abs video again tomorrow :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Har du gjort bröstförstorning?

Svar: Japp, 2011 operade jag mig :)
Malin

2014-08-18 @ 16:35:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0