Walkin with two little dogs

Osäker om det är jag som går ut med hundarna eller hundarna går ut med mig? :D Är två grand danois som jag och Danny gick ut med igår, är Dannys kompis hundar så vi har inte köpt dessa haha, skulle aldrig ha plats med dessa, Vincent krypandes och två katter :P Sjukt fina djur och så starka, lyssnade väl sådär så att fota med dom va inte lätt då de trasslade in sig hela tiden och gick åt var sitt håll. När jag såg de första gången blev jag faktiskt lite rädd när de kom mot en, då de är så sjukt stora, men hur snälla som helst och älskade Vincent ^^ Vincent blev inte alls rädd för dom trots de slickade han över hela ansiktet. Vincent blir bara rädd för hundar om de skäller, han hatar höga ljud. Är iaf lagom uppsvälld på bilderna, skippade mellanmålet och åt naturgodis istället haha!
 
Im not sure if its me wallkin the dogs or the dogs walkin me? It is two Grand Danois that me and Danny walked yesterday. Its Dannys friends dogs so we havent buy any more animals :P This dogs is amazing animals, but superstrong! Didn´t listen to me so it was hard to take photos haha.
When I saw this dogs for the first time I got a little scared cause they are so big, but they are super friendly and they loved Vincent, and Vincent didn´t get scared. He just hate when dogs yelling!
And Im super bloated at this picture, scip one meal and eat nuts and chocolate instead :S  haha!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0