Workout schedule

Ändrade lite på mitt schema. Men har kvar samma vilodagar som är på fredag och lördagar då gymet stänger tidigare då och försöker ha de dagarna där Danny och jag kan hitta på saker.
Men la in ett cardio pass på lördagen, kan va typ en powerwalk eller nåt simpelt, inget måste men ska försöka få in lite mer cardio, kanske ska försöka göra lite intervallträning.
Så detta börjar jag med nu! Men eftersom jag varit borta från gymet så mkt blev det även träning igår :)
 
 
 

 
 
I change a little bit on my workout schedule, Im going to do cardio on saturday, maybe just a powerwalk or some intervals training. So I started now to follow this schedule, but I was in the gym yesterday cause I've been away so much from my workut lately :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Vilket proteinpulver kör du med? Har du testat fitnessguru?
Jag har testat body science whey 100 päronsplit. Vilket protein tycker du är bäst och vilken smak? Ska ej blanda i mat etc

Svar: Kan göra ett inlägg om de. Kör på fitnessgurus proteinpulver :)
Malin

2014-08-09 @ 11:05:37
khadooj

Tränar du bara kondition en dag i veckan?
Och om du inte gör "squats" vad gör du då istället?

Svar: Jag kör egentligen aldrig cardio men ska försöka göra den en gång i veckan nu. Jag älskar donkeykicks med vikter, oliak typer av höftlyft med vikter, benpress, legcurl :)
Malin

2014-08-11 @ 23:07:45
khadooj

Så du gick ner i vikt utan konditionsträning?
Jag har gått ner över 25kg på 9 månader men HATAR konditions träning och älskar att lyfta och styrketräna. Kan jag gå ner i vikt ändå? Mer alltså?

Svar: Själklart :) allt handlar om vad du äter. Ligg på ett lagom underskott men ät mkt protein så kommer du förlora fett men behålla musklerna. Jag har byggt muskler hela tiden men gick ändå ner i vikt trots muskler väger mer än fett. Och destu mer muskler din kropp har destu högre förbränning får du. Och destu lättare blir det att förlora fettet :)
Malin

2014-08-11 @ 23:26:22
khadooj

Så du gick ner i vikt utan konditionsträning?
Jag har gått ner över 25kg på 9 månader men HATAR konditions träning och älskar att lyfta och styrketräna. Kan jag gå ner i vikt ändå? Mer alltså?

2014-08-12 @ 02:10:10
Khadooj

Oj, förlåt för dubbelsänt. Tack så jättemycket Malin, du gjorde min dag 😉
Nu kommer jag njuta mer av min träning.
Ps du är en riktig inspiration. Bra jobbat !!

2014-08-12 @ 02:12:56
Mariell

Hej!

Har du tips på träning för nedre delen av ryggen?


Svar: Hej! Marklyft tränar hela ryggen, men va noga med tekniken :) Annars kör jag alltid rygglyft där man står i en sorts maskin/ställning och har en 20kg viktplatta i famnen :)
Malin

2014-09-16 @ 15:32:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0