Ådror

Jag har kört mycket magträning de senaste dagarna, mest för att fylla ut passet då jag inte kört nån cardio på ett tag då jag varit lite småförkyld, annars hade jag gärna förbränt lite extra på crosstrainern nu när jag ätit mer onyttigt.
 
Jag såg jag hade flera synliga ådror vid sidorna av magen. Läste det beror på att man har lite underhudsfett och att de vidgas under träning då musklerna behöver mer syre eller nåt sånt. Men just där ådran går hade jag ont igårkväll och imorse, kändes som typ träningsvärk. Körde ju ett riktigt magpass i förrgår så hade kanske överanträngt musklerna där eller nåt.
Men med de övningar jag visat för ett tag sen som jag alltid kör tar verkligen i hela magen! Hade träningsvärk i nedre magen igår och det är rätt sällan jag får det, men jag börjar se nya muskler vid bikinilinjen att det buktar ut där när jag spänner, som ett V.
 
 
Mina obliques syns mer och mer. Vet inte vad det heter på svenska, men det är de musklerna som ramar in rutorna mitt på magen, brukar
 
Är det strecket som går ner mot hans.. underliv, som jag menar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0