Ansiktsprodukter

Mitt sminkborttagningsmedel är nästan slut och även min ansiktskräm så har beställt lite nytt från bodyshop.
De har ett perfekt erbjudande just nu, nämligen ta tre betala för två som gäller alla deras ansiktsprodukter. Jag har velat ha en bra scrub så jag fick den på köpet :) Sen är deras foaming facal wash den bästa jag testat. Luktar gott och man blir riktigt mjuk i huden efter. Med vissa medel blir man bara stram och torr. Sen håller den ca 6-7 månader om man tar bort smink varje dag och tar ett pump :) Är skönt med lite nya ansiktsprodukter. Jag gillar att ta hand om mig själv och min hud har blivit så dålig på senaste tiden. Har sällan några finnar längre men har fått massa porer och små små prickar på vissa ställen. Får hoppas scruben kan rengöra ordentligt, men mycket är ju inifrån. Men jag äter ju nyttigt och rör på mig och stressar inget så beror nog mest på att jag sminkar mig mycket och inte låter huden andas.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0