Ben, bränn, väx

Har haft en såndär konstig dag idag med. Men jag blir alltid så svajjig i humöret innan mens. Är skit jobbigt men vet de kommer gå över. Lägger upp bilden nedan igen för jag kan verkligen relatera till den hahaha! Är inte så hela tiden men humöret kan vända på en sekund o då vill jag verkligen va för mig själv. 



Men trots mitt svajjiga humör stack jag och körde ben och rumpa. Och ett bra träningspass löser oftast alla problem. Nu är jag mkt gladare och piggare (i huvudet). Tog en stor kaffe innan o jag va rätt pigg hela passet. Körde mkt knäböj idag och även benpress som jag inte kört på några månader. Men orkade ändå 105kilo utan problem. Tror de är 105kg. Nästa gång får jag öka o köra färre reps. För nu kände jag bra i benpressen vilket jag inte gjort innan. 


Trotsade risken att lukta svett o hade min långarmade idag. Men idag blev de ingen svettlukt :) sen vill jag undvika visa för mkt hud så de runtomkring slipper bländas






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0