Bikini

Skäms för mina händer nu för är sjukt fläckig från när jag smörjde mig i förrgår. Får försöka scrubba bort det så gott det går. Men det är skönt att ha lite färg iaf, får se hur länge det håller med denna busen :) Men måste va mer noga att smörja med hudkräm på de torra ställerna innan.
 
 
Önskar jag kunde åka utomlands o få en riktig bränna. Men snart kommer våren sån tur är! Är såå less på detta väder. En dag ska jag flytta utomlans :P
Vi tänkte åka utomlands nu i sommar, men vi tar det antingen till vintern eller nästa sommar. Är så mkt som ska köpas till sommaren som däck, service och sen vill man ju ha pengar kvar till andra saker i sommar :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0