Bikinisugen

Nu börjar mina cravings för bikinis igen haha. Men kommer vänta tills våren. Ska beställa nån från chynnadolls. Finns massa snygga där, finns också på katsumi men inte lika stort utbud.
Har en i corall och det är bra kvalite, men den har bara blekts väldigt mkt då jag har haft den på två utomlandssemestrar flitigt och även hemma.
Det är scrunchbutt på deras bikinis vilket ska göra rumpan ser lite större ut, sen är de väldigt små så kommer gå upp en storlek i underdelen om man kan knyta.
Kan också varna er från att köpa chynnadolls bikinis eller de som ser ut som dessa modeller på tradera. Det är fake de säljer där. Har köpt därifrån en gång och den gick inte ens använda. Trådarna hängde, heelt genomskinlig och spetsen va annorlunda.
 
 
 
Vill verkligen ha denna bikinin. Men de flesta jag hittade va slut i min storlek. Men tror de får in mer till våren.
Sen funderar jag på hennes hårfärg. Den är riktigt snygg plus med lite highlights i :)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0