Bra pass

Hade ett väldigt bra pass idag. Va rätt seg på gymet men det gick ändå bra. Jag blev också extra glad när jag orkade mycket i chins. Brukar köra chins två gånger i veckan. Idag kände jag mig iaf väldigt stark i just chins, va den första övningen jag gjorde efter uppvärmningen. Så idag klarade jag 10 reps x 2 set och 8 reps x 2 set. Så nästa gång ska jag klara 10 rep x4 sen sänker jag vikten till bara 5 kilos hjälp :)
Det är bra att ha små mål i sin träning hela tiden, för när man närmar sig dom eller klarar dom så boostar det ens självförtroende och det blir mycket roligare att träna när man har mål och saker man kan sätta sin fokusering på.
 
Axlar och nedre rygg stod på schemat
 
Även magträning i slutet


Kommentarer
Anonym

Vilka övningar kör du när du tränar mage?

Svar: Här har du två inlägg där jag skrivit om vilka övningar jag kör :) Ena inlägget visar sidan av magen och andra främre
http://belovely.blogg.se/2014/february/mer-magovningar.html

http://belovely.blogg.se/2014/january/basta-magovningarna.html
Malin

2014-02-10 @ 10:27:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0