Britax First Class Plus

Hämtade ut Vincent stol i fredags. Älskar den :) Känns som väldigt bra kvalite och man kan ha den till ca 4 års ålder. Sen kunde man visst ha den från nyfödd så man hade ju kunnat köpa denna direkt, samtidigt är det väldigt smidigt att ha ett babyskydd som man lätt kan bära med sig. Så det har ändå varit värt det. Sen till nästa barn hade vi ändå fått köpa en stol till. Går ha den både framåt och bakåt, går vinkla den så han kan ligga lite mer ner, den har ett bra inlägg för nyfödd. Nu hoppas jag bara att den går ha bakåtvänd i bilen då bilbätet ska gå runt ryggen, och vi har inte så långa bälten i vår bil. Men det står på britax hemsida att denna stolen ska passa i vår bil så hoppas det stämmer. Däremot framåtvänd går ha vet jag, men vill helst ha bakåtvänd då det är säkrast.
 
Den har även fästen vid sidorna så man kan sätta bälterna när man ska sätta han i stolen
 
Vincent diggar stolen som fan iaf ^^ Blev jätteglad när han fick provsitta den
 


Kommentarer
Sara

Vart har du köpt hans fina kläder? Ja älskar moln och grått;) skulle vilja ha till min pojke också!:)

Svar: Den pyjamasen tror jag vi köpte på antingen H&M, Lindex eller kappahl. De har mkt fint! Sen köper vi endel från ellos också. Sen har vi fått väldigt mkt. Men i de vanliga butikerna kan du hitta det mesta och där är de flesta av hans kläder ifrån :)
Malin

2014-02-02 @ 18:43:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0