Cardio, axlar och pw

Rört på mig mycket idag, körde axlar och cardio och sen stack jag iväg på en pw vid 16.50 och kom hem efter 7.  Gick ner till stan. Hälsade på mamma i hennes butik, pappa va där så han gick en promenad med Vincent och köpte en nalle medans jag gick in på hm. Köpte en snygg hoodieväst till Danny och två sköna baslinnen och en body på hm :) allt för bara 200kr. Alltid perfekt med rabatter :)
 
 
 
Hade inte så stor lust o träna när jag va på gymet, hade inte så mkt energi. Körde bara -300kcal på crossen, 4 axelövningar och några magövningar. 
Men det har varit en bra träningsdag ändå och ätit bra.


Kommentarer
Lina

Vad har din mamma för butik? :)

Svar: Hon köpte en atg butik för drygt ett år sen :)
Malin

2014-02-24 @ 23:19:54
Elin

OMG!! Vilka ögon😍😍😍😍! Helt underbara!
Hamnade på din blogg då jag sökte på fitness! Är föräldraledig nu med mina tvillingar och har en två-åring sedan innan! Tack för grymt bra inspiration som du delar med dig av! Du är grym som åstadkommit det du gör!!

Svar: Hej och välkommen hit ^^
Tack så mkt och kul du blir inspirerad :)
Malin

2014-08-26 @ 13:08:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0