Chill

Har nyss ätit subway, tagit på mig myskläder och ska väl snart väcka Vincent. Han har snart sovit två timmar. Han vaknade vid 03.40 inatt och va vaken till 05.00. Det va mindre roligt så hoppas han inte vaknar inatt :)

Jag ska unna mig en liten påse chips och en snickers sen. Men jag hade velat att jag kunde hålla mig till sånt på lördagar. Men de har blivit att jag unnat mig både fredag och lördagar senaste tiden. Får hoppas de hamnar på min rumpa ;)

Danny är borta hela kvällen och stor del av helgen då han har fotbollskupp. Får se vad jag och Vincent hittar på :) kanske blir ett bad för honom. Sen måste hans kläder rensas. 





Kommentarer
Camilla

Hej Malin! Måste fråga dig har dina köks stolar blivit pajade nått av katterna? E så sugen på att köpa nått liknande men har två katter,ha en trevlig helg! Kram på dig

Svar: Hej! Den ena katten har klöst lite under sitsen. Så inget som syns. Men de beror på vad man har för katter :P nu har han inte klöst nåt mer iaf :)
Malin

2014-02-07 @ 18:32:53
Camilla

Ja ok nä jag är bara rädd om stolarna är "känsliga" blir de märken lätt? Så inte de blir märke bara dem hoppar upp,flr dem klöser inte på möbler! Tack så mkt för svar!!! 😄😄

Svar: ne de blir det inte :) De har satt tassarna på ryggen ibland när de sträcker sig, men de har bara blivit några hål. Men inget som syns om man inte tittar noga. Men om de inte brukar klösa på saker är de säkert lugnt :) De kostar nog bara 300kr styck på chilli om nån skulle gå sönder i värsta fall
Malin

2014-02-07 @ 20:29:06
Camilla

Tack så jättemkt för dina svar........

Svar: De va så lite så :)
Malin

2014-02-07 @ 20:56:46
Anonym

Vart har du köpt din pyjamas

Svar: Legginsen är från bilbok. Fast de är ingen pyjamas egentligen :) toppen är från hm för längesen.
Malin

2014-02-08 @ 00:28:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0